reklama

Barcelona v neturistickom hľadáčiku

Štvrtá návšteva Barcelony. Fotiť Sagradu Familiu je už takmer hriech. Navyše, nový a veeeeľký foťák na krku vzbudzuje medzi turistami rešpekt. Nezostáva mi teda iné, len sa s ním popasovať. Veľkým oblúkom sa vyhýbam skupine Japoncov a trielim do malých a zabudnutých uličiek. Pozerám sa na ne cez môj neturistický hľadáčik.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Keďže na týchto stránkach sa fotkám nedostáva kvality, ktorú by si zaslúžili, moje fotky si v plnej kvalite môžete pozrieť tu .

Obrázok blogu

Jaro Filip raz povedal, že by chcel precestovať celú Európu a nevidieť nič iné, iba

pohľad z kaviarní. Súhlasím, i keď ja by som to asi nakoniec predsalen nevydržal.

Obrázok blogu

Bienvenido a Barrio Gotic. Vitajte v srdci katalánskej metropoly. Cez noc vyzerá ako

zo starých filmov.

Obrázok blogu


Keď slnko padá dolu do ulíc, jeho najobľúbenejšia hra je predlžovať tiene.

Obrázok blogu


Táto fotka mi pripomína tučné končatiny na Picassových obrazoch. Nie že by som

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

porovnával...

Obrázok blogu


Každé mesto má svojho (d)anjela.

Obrázok blogu

Možno to bude reklamným priemyslom a možno nie... Fascinujú ma pouličné znaky.

Ich kombinovaním vzniká priestor pre rôzne interpretácie.

Obrázok blogu

Palma uprostred šedých tvári. Aj tak je to len tieň.... tak ako aj oni.

Uponáhľaní a každodenní.

Obrázok blogu

Čo také si asi rozprávali tieto krásne slečny? Detaily nemôžem prezradiť...

Obrázok blogu

Priamy dôkaz, že kaderníci vedia strihať aj na ulici. (Niektoré časti Barcy sú na

pár dní bez elektriny.)

Obrázok blogu

MNAC - katalánske národné múzeum a jeho upratovačka v akcii.

Obrázok blogu

V Barcelone sa na rozdiel od Bratislavy používajú bicykle vo veľkom. Nie je tomu inak

ani v jednej z najkrajších švrtí, ktorá leží priamo pri pláži. A keďže je celkom malá, volá

SkryťVypnúť reklamu
reklama

sa Barcelonetta.

daniel laurinc

daniel laurinc

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je to taky divny mlady muz. Zoznam autorových rubrík:  el diario de josé maria martincvak_cvakaround_the_world

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu