reklama

Parte ocho: O tom, že José Maria Martinezom som skutočne JA

Ďakujem všetkým priaznivcom denníčkového čítania a menštruačných kalendárikov za priazeň, ktorú ste mi dali. José Maria Martinez je späť a teraz - s technickou podporou blog.sme.sk hádam aj pre širšie masy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu


Viaceríste sa pýtali, kto je vlastne José Maria Martinez? Pravdou je, že som to ja –len v prvých kapitolách som sa nechal uniesť príbehmi ľudí, ktorí mainšpirovali a ktorým venujem môj pseudonym. Takže teraz - keď sme si už všetko vyjasnili, vás pozývam domôjho malého sveta s web kamerou nad sprchou a magnetofónom, ktorýzachytáva monológy zo sna.

Prajemvám všetkým príjemný deň a podobné čítanie.

JoséMaria Martinez

daniel laurinc

daniel laurinc

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je to taky divny mlady muz. Zoznam autorových rubrík:  el diario de josé maria martincvak_cvakaround_the_world

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu